Follow Me

Khamis, Oktober 01, 2009

Ini lah Org Nya yg bakal Jadi Pengacara Sehati Berdansa,,,huhuhuhhhh












Sedikit sinopsis mengenai Awan Dania Musim Ke-2 ini:
Awan Dania 2 berkisar kepada kehidupan seorang gadis yang bernama Dania yang berjaya mencapai impiannya untuk menjadi pramugari di sebuah syarikat penerbangan sebelum ini.
Bagaimanapun, disebabkan menghormati persahabatan dengan rakannya, Dania mengambil keputusan untuk berhenti dari syarikat penerbangan lama dan menganggur untuk seketika.
Walaupun begitu, impian Dania untuk terbang di awan tidak pernah luntur dan akhirnya peluang tersebut datang apabila sebuah lagi syarikat penerbangan menawarkan peluang pekerjaan sebagai pramugari.
Dania pergi ke sesi temuduga dan bertemu dengan salah seorang dari pengurus kanan di situ, Safura. Dania telah mengembalikan kenangan pertama sewaktu dia bekerja dengan usia yang lebih mentah dan diterima bekerja di situ.
Episod baru dalam hidup Dania bermula sejurus memulakan tugasannya di tempat yang baru yang dikelilingi dengan rakan-rakan baru serta cabaran yang perlu ditempuhi termasuklah Benjy (lakonan Jehan Miskin) yang menagih cinta Dania.
So, jangan lupa tonton perjalanan hidup Dania dan rakan-rakannya yang penuh warna-warni menerusi drama hebat Awan Dania 2 yang akan bersiaran pada setiap hari Isnin, bermula pada 28 September 2009, jam 9.00 malam, hanya di Astro Ria (saluran 104).
Lagi gambar-gambar cun Scha Al-Yahya terbaru untuk Awan Dania Musim Ke-2 di bawah:

Yaaa Ampunnnnnnnn.......dia kewwwww

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen Anda......:-) sila kan jgn segan-segan