Follow Me

Ahad, November 08, 2009

Tengah malam Ku yg membosan kan....

Di tengah malam2 yg sunyi begini jarang sebenar nya aku bangun mcm ni
utk bermain dgn laptop kesayanagan mek ini..
tapi ntah tiba2 hati mek ini begitu sedey dan sayu.....bila suami
ku cuba menjauh kan diri , cuma mek tido bersama dgn boboy comei mek sajer,,,
mybe kejadian petang tadi membuat kan hati suami mek
buat mek mcm ni....
tapi mek dah minta maaf....besar sgt ke kesalahan mek?.....
cuma tersalah send email pada seseorg yg di anggap kawan sekerja membuat
kan dia kurang yakin dan x percaya pada mek....
kadang2 bukan kita sengaja utk melaku kan....
wahai suami ku....
mengerti lah....kita hidup kiri kanan semua pun kawan...
mcm lah kau juga....kau seorg yg suka berahsia dgn mek, bukan mek tak tahu,,
bila sesekali di tanya perihal dirimu, pasti kau akan berbohong dgn ku,,,
dan kau kata kadang2 berbohong tu perlu kan utk menyelamat kan rumahtangga konon nya
dan x mahu ada pergaduhan besar berlaku...
ada kah ini akan selamat utk selama nya wahai suami ku?....
aku sedey bila tadi dlm kereta masa nak ke tesco....bila aku berbicara dgn mu
kau seolah2 x nak langsung layan percakapan ku ini....
seolah2 aku ni org asing bagi mu....dan selepas itu
aku terus lah membisu kan diri smpi lah balik dari tesco,,,
smpi di rumah..aku tidak di tegur dan aku bawa diri ku sendiri dan kita tidur pun
berasingan...
hati mana yg x sedey?.....kalau nak ku ungkit kan kan..memang terlalu byk...
tp cukup lah ku kata kan kau tetap suami ku
walau pun kau selalu buat aku mcm ni....
kadang2 aku x faham dgn sikap mu...
kau tahu suami ku...bila kau buat mcm ni..dlm fikiran ku,,,kau ada yg lain...
ada kah kau ingin aku selalu memikirkan itu saja dlm kotak fikiran ni..owhhhh
tidakkkkk..aku sudah bosan sebenar nya utk memikirkan....
kau sendiri yg tahu apa yg kau buat di belakang ku...
jika jujur sikap mu..jujur lah,,dan jika sebalik nya,,terserah lah pada kau
uk menentu kan yg mana intan dan yg mana kaca...
ye,,memang aku mengaku...aku jahat dan segala kejahatan ku kau nmpk
dan aku selalu cerita apa yg aku buat..
tp dgn kebaikan kau pula...kau sentiasa berahsia apa yg kau buat..dan bila di tanya
kau akan melenting....
siapa yg harus di persalah kan?....
ada kah kau suka bini kau ni jahat selamanya....
sesabar2 aku..dah dekat 11 tahun kita duduk sebumbung..dan selama itu lah
aku sabar dgn apa yg kau buat pada ku...
kau akan mengungkit yg kau menjaga aku bagai menatang minyak yg penuh..
aku tak menafikan kan...segala2 kemahuan ku kau turuti..
tp penderaan dlm jiwa aku..kau x pernah tahu....
aku tak berpeluang utk mencurah kan segala isi hati aku pada kau....
dan kita x pernah utk berbincang secara aman....yg tahu cuma pertengkaran..dan berperang sms membuat kan hati ini bertambah2 tebal dgn kecurigaan terhadap mu....
dan malam yg bertuah ni...biar lah luahan hati ini aku
simpan dlm blog kesayangan ku ini.....
hidup ini tidak sentiasa nya cerah....ibarat cuaca jugak lah...
sekarang ni...hidup ku ibarat tgh ribut petir yg melandan...jiwa kacau ...segala2 nya ada...
dgn siapa mek nak luah kan?....hanya laptop ini lah teman mek di kala mek
sunyi mcm ni.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen Anda......:-) sila kan jgn segan-segan