Follow Me

Rabu, Januari 20, 2010

Gambar Anak Buah MEk....

Emmm ini lah anak buah mek yg baru lahir semlm
19 Jan 2010. Anak kepada adek bongsu mek aman...
nama dia,perhhhh..mek pun suker & like dgn nama dia ni
BALQIS UMAIRAH...
sempena citer Cinta BAlqish lah kot,...huhuh
harap2 muka nyew nanti seayu & selembut si balqish dlm citer tu ekkk..
apa2 pun mek ucap kan tahniah buat adek kesayangan mek kerana
dapat seorg cahaya mata gilz lagi tuuu..( anak sulong tau)...huhuhuhu..mek jew yg ada ada 3 komando
x per...itu lah yg bakal jaga mek satu hari nantikan....mek lah permaisuri
sowang kat umah tu..sebab mek sowng gilrz kat dlm umah tu..huhuhuh
so sekian dulu yewww..byesssssss....

4 ulasan:

  1. knapa tak tahu nih..huhuhu

    BalasPadam
  2. mek pun x tahuuuu....dia dah bersalin baru mek tahu...huhuhuh,,makngah yg call mek gi tau bini aman dah selamat..huhuhuh...dapat anak buah lagiiii,,,,

    BalasPadam
  3. wah.thniah kt aman...aram den xtau pun. balqis yew...sodap namo eh...den suko...

    BalasPadam
  4. tq cik puan Pie.....aman kan suka biar lah rahsia gitewwww..huhuhuhhuhu...sempena citer balqis lewww..huhuhuhh

    BalasPadam

Komen Anda......:-) sila kan jgn segan-segan