Follow Me

Khamis, Januari 28, 2010

Hampeh Punya Jantan....

Baru kejap tadi mek dapat panggilan,,,mek pun jawab lah dgn lemah lembut dah lemah gemalai nyeww
dgn bongkak nyew jantan tu terus nak bercakap dgn suzana..pastu mek tanya lah ,,apa ext no dia...dia jawab tak tahu lah sebab suzana tu call no ni (makna nyew no nec lah) dan suzana suruh call balik,,pas tu mek jawab lah minta maaf lah encik saya x kenal dan tak tahu siapa suzana tu,,encik tunggu lah suzana tu call balik...pas tu boleh jantan keparat ni marah2 aku dia kata kalau nak tgu suzana tu call pukul berapa..pukul 6?..pas tu mek jawab lah,,,encik jgn lah nak marah2 saya pulak....terus dia kata ok..nasib lah molot laser ni x keluar perkataan yg bisa dia dgr..
aku geram gak org2 NEC ni,,,kalau dah call tu tinggal lah pesanan kew suruh call ext kew,,speed dial kew...yg susah nyew akuwww jugak..tention siuttttttttttt.....kalau aku nmpak lah muka jantan tu siap aku basuh dgn clorox..mek dah byk kali dpt panggilan bodoh mcm ni..agak nyew org tu kureng ilmu lah tu agak nyeww....hish,hishh..hishhh..naik darah tinggi mek sekejap ,,,,panasss & hot FM mek di buat nyewww..jap lagi apa pulak yg jadi niii,,hhuhuhhu tgu jew lah mekkkk..sabar yew mek...mek kena senyum2 manjew walau mek dalam tertekan yeww,,huhuhuhhuh.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen Anda......:-) sila kan jgn segan-segan