Follow Me

Khamis, Januari 07, 2010

LAwak utk hari niiiii

1.Keluhan seorang SUAMI:Subuh, mandi nak pergi kerja.Pagi, naik kereta pergi kerja.Tengahari, tak payah kerja.Petang, balik kerja.Maghrib, tak ada kerja.Malam, tanya bini bole kerja.Bangun pagi, penat malam tadi kerja.Tak sudah-sudah dengan kerja.Keluhan seorang ISTERI:Subuh basuh kain.Pagi sidai kain.Tengahari angkat kain.Petang lipat kain.Maghrib susun kain.Malam BUKA KAIN.Bangun pagi, hilang kain.Tak sudah-sudah dengan kain……..

2.Par Pandir dan Kondom Pak Pandir mengadu pada pegawai kesihatan:"Doktor, doktor kata kalau pakai itu kondom, Mak Andih saya tak boleh beranak, tapi selepas saya pakai, dia beranak juga, sudah berduyun-duyun anak saya."Tanya pegawai kesihatan:"Pakcik pakai kondom itu betulkah caranya?"Jawab Pak Pandir:"Saya pakai betul pada tempatnya, cumanya saya ini orang Islam, bila saya tengok kondom itu tidak bersunat,saya pun sunatkanlah (khatankan)..

3.Teka-Teki Kura-kura : Buah apa yang sering menimbulkan pertanyaan??Monyet : Ada berapa talian hayat?Kura-kura : Aku bagi kau teka sampai 3 kali.Monyet : Durian..Kura-kura : Salah..Monyet : RambutanKura-kura : Salah jugakMonyet : Buah tanganKura-kura : Pun salahMonyet : Kalau semua salah... . apa jawapannya?Kura-kura : Buah epalMonyet : Kenapa buah epal??Kura-kura : Tu.. kau dah buat pertanyaan... .. Ini bermakna buah epallah jawapannya. Ini bermakna aku menang!!!

4. Apabila anda hidup dalam kegelapanBerdoa kepada Tuhan dan minta keluar dari kegelapanJika anda masih dalam kegelapan ... bayar bil TNB anda.

5. Apabila anda melihat seorang lelaki membuka pintu kereta untuk isterinya..Anda boleh pasti salah satu...Kereta baru atau isteri baru

6. Seorang pembeli marah-marah dan masuk ke dalam sebuah supermarketTuan Kedai: Mana ada hadiah free?Pembeli : Ni ada tulis "Cholesterol FREE!"

7. If u need ADVICE, SMS ME,If u need DARLING, CALL ME,If u need HELP, E-MAIL ME,IF U NEED MONEY, Nombor yang anda dail, tiada dalam perkhidmatan kami, TerimaKasih.

SAMMY VELLU

1) Samy Velu on pos laju: "BESOK KIRIM, HARI INI SAMPAI"

2) The one on TV when in trying to say he was ashamed, he said: “Kemaluan saya besar”

3) On drugs: "Jangan hisap dada"

4) Samy said in a ceramah: "Kita akan bina satu jambatan untuk orong-orong kampong disini", then one pakcik asked, "Datuk, sini takde sungai,buat apa bina jambatan?" and Samy glorious replied: "Kalau takde sungai, kita bina sungai!"

5) Samy's favorite quote on national television: "Toll naik sikit, manyak marah saya. You ingat semua ini toll saya punya bapa punya kah!"

6) During the water shortage crisis: "Semua orang diminta jgn membuang aiyerr..!"

7) During blood donation campaign in Sg Siput: "Marilah kita semua menderma dara..."

8) During the opening speech of various function: "Selamat datang saudara- mara semua…" (actually is "saudara-saudari")

9) At an opening ceremony: "Mempersilakan Datin Paduka Rafidah Aziz naik ke pentas utk membuka kain"

10)Commenting about his modesty: "Sebenarnya, kemaluan saya sangat-sangat besar"And lastly u know why our N-S Highway concessionaire is named PLUS. PLUS = Pungut Lebih Untuk Samy

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen Anda......:-) sila kan jgn segan-segan