Follow Me

Khamis, Julai 15, 2010

Mek Akan Belajarrrr Kursus Lagi,,Yahoooo..Dpt Green Light You...

"BENGKEL IMEJ & MAKE UP"

HANYA RM70 SAHAJA !

Jemputan untuk kaum wanita di luar sana yg berminat dalam bidang kecantikan, hadir ke "BENGKEL IMEJ & MAKE-UP", bertempat di Sect. 7, Shah Alam. Ketahui bagaimana kami boleh membantu anda memulakan perniagaan salun kecantikan "Home-base Spa & Salon" secara part-time yg menguntungkan dari rumah serta bagaimana bidang kecantikan mampu menjana ekonomi keluarga dgn strategi bijak, yg di ilhamkan oleh pengasas Beauty4U Akademi.




Dapatkan penerangan lengkap mengenai tawaran pelbagai pakej kursus kemahiran kecantikan yg ditawarkan dgn diskaun sehingga istimewa sehingga 70% (pakej mampu bayar) serta tawaran modal perniagaan serendah hingga RM1500 sahaja sebagai Rakan Kecantikan Beauty4U dan nikmati pelbagai ganjaran yg kami tawarkan sebagai Rakan Kecantikan kami!Segalanya tawaran dan gajaran akan anda nikmati dengan menghadirkan diri ke "BENGKEL IMEJ & MAKE-UP" kami yg dinyatakan dibawah :

TARIKH TERKINI SEMINAR
http://s944.photobucket.com/albums/ad285/nasahnuj/MAC2010/?action=view&current=AS_LINA.jpg
JULY 2010

TARIKH : 17hb.@ 24hb (sila pilih salah satu tarikh)

WAKTU : 8.45am - 4pm

TEMPAT: Dewan Ilmu Beauty4U Akademi, Sect 7. Shah Alam.

* Bengkel dijalankan secara professional oleh tenaga pengajar bertauliah di dewan akademi yg berhawa dingin dan selesa. Kelengkapan dan Sijil di sediakan
SIAPA YG PERLU HADIR?

Mereka yg berminat memulakan perniagaan kecantikan secara sambilan/sepenuh masa di rumah; tiada pengalaman dalam bidang kecantikan, berumur dari 18 tahun ke atas(tiada had umur, pelajar kami paling senior yg pernah kami latih berumur 65 tahun!)
Mereka yg sudah mempunyai Spa & Salon sendiri, akan atau telah memulakan operasi salon anda sendri tetapi ingin tambah kemahiran anda dalam menguruskan salon anda dengan lebih efektif, berdaya saing dan strategi yg lain dari yg lain serta menguntungkan.
Mereka yg ingin kemahiran kecantikan bertauliah utk bekerja di salon2 kecantikan.
Golongan professional, kakitangan kerajaan/swasta, lepasan universiti, pelajar IPTA/IPTS, Ibu tunggal, persatuan-persatuan wanita dan sebagainya.
Mereka yg sudah ada perniagaan kecantikan sendiri secara kecil-kecailan tetapi ingin melebarkan peluang perniagaan dan keuntungan dengan menyertai Program Rakan-Rangkaian Kecantian kami.
Sesiapa sahaja yg mungkin tiada dalam senarai di atas tetapi berminat utk 'explore' dalam bidang ini...

YANG MENARIK ...
1. Bengkel Facial asas.

2. Pelajari Gaya Imej :Kasual,Elegan,Korporat, Glamor, Kreatif, Simple dan Confident.2. Pelajari Pelbagai Teknik MAKE-UP:Simple Daily, Glamour Lady, Smokey Vogue, Dramatic & Bridal Look.

3. Pendaftaran Kemasukan Kursus Kecantikan Jangka Pendek bagi sessi 2010 dan rebutlah tawaran kopun diskaun yuran kursus kecantikan sehingga 70% (booking fee cuma RM100 shj!) *hanya layak utk peserta yg hadir ke Bengkel Kecantikan kami.
· PENGUMUMAN :
Anda juga boleh hubungi kami, sekiranya ingin Bengkel/Seminar Kecantikan dan Penampilan Diri ini dijalankan di tempat anda di seluruh Malaysia.
Untuk mendaftar, hubungi segera:013-2556986 / 012-280822903-55193035 (Pej)dan sila nyatakan kod daftar Seminar Anda: RK303Ina_B4U@yahoo.com / adminbeauty4u@gmail.com


BEAUTY4U Training CentreNo. 42, Jln 9/A Sect. 9,40000 Shah AlamSelangor, D.E

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen Anda......:-) sila kan jgn segan-segan